پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261949
مردم دنيا متوجه دروغ‌هاي آمريکا و حقوق بشري که از آن دم مي‌زنند شده‌اند
تاریخ انتشار : 1402/09/07
نمایش : 938
امام‌جمعه فارسان گفت: جمعيتي که امروز ضد استکبار و ضد صهيونيست‌ها است بالا است. مردم دنيا کاملاً متوجه دروغ‌هاي آمريکا و حقوق بشري که از آن دم مي‌زنند شده‌اند. ما از دستورات ديني اين را مي‌فهميم که هرچه سختي و فشار بالاتر برود فرج و گشايش حتمي و زودتر خواهد بود.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون طوفان الاقصي گفت: هرچند ابعاد پيروزي مجاهدان غيرتمند فلسطيني در حماسه طوفان الاقصي به‌صورت کامل بيان‌نشده است؛ اما يکي از دستاوردهاي بزرگ اين نبرد تاريخي، شکوهمندي تجمع‌ها و راهپيمايي‌هاي مختلف در جهان در حمايت از مردم مظلوم فلسطين به‌عنوان يک بسيج جهاني عليه جنايات رژيم صهيونيستي است.

وي افزود: مقاومت مردم غزه صحنه‌هاي اعجاب‌آوري را از بسيج مردم دنيا رقم‌زده است و دستاوردي جهاني را به وجود آورده است که صهيونيست‌ها حتي فکر آن را هم نمي‌کردند. اين جنگ، نه‌فقط جنگ فلسطين و اسرائيل، نه جنگ مقاومت و استکبار، نه جنگ کفر و اسلام که جنگ شرافت انساني و رذالت و خباثت شيطاني است. جنود شيطان و دنياي کفر هر آنچه در اختيار دارد براي رژيم رذل و خبيث صهيونيستي با تمام قوا به ميدان آورده، اما مردم غزه جز خداي متعال کسي را ندارند و اين يعني همه‌چيز دارند.
وي تصريح کرد: مقاومت با طولاني شدن و فرسايشي شدن مشکلي ندارد. بدانيد که به نفع مقاومت است. بعضي‌ها در دلشان نگراني دارند. بدانيد که هرچه بيشتر فرسايشي شود به نفع مقاومت است؛ اما قطعاً صهيونيست‌ها هم نمي‌توانند تحمل کنند که جنگ طولاني شود. دقت مقاومت اين است که به‌نوبت دارد از نيروهايش استفاده مي‌کند. با ورود عراق و سوريه و يمن به عرصه، زندگي به کودک کشان خبيث تنگ‌تر و تنگ‌تر مي‌شود و با هر اقدام پيامي هم به آمريکا و اسرائيل پليد مي‌دهند.

حجت‌الاسلام ملک پور اظهار داشت: اکنون وضعيتي شده که صهيونيست‌ها به وعده‌هاي آمريکايي‌ها هم ديگر اعتماد ندارند. ازيک‌طرف آمريکا به صهيونيست‌ها وعده مي‌دهد که من نخواهم گذاشت سرزمين‌هاي اشغالي مورد هدف قرار بگيرد و جنگ به آن سرزمين‌ها برسد تا اين را مي‌گويد بلافاصله مقاومت هر نقطه‌اي از سرزمين‌هاي اشغالي را که اراده مي‌کند يک ضربه مي‌زند و يک موشکي به همان‌جا مي‌زند يعني دست برتر در اختيار مقاومت است.
وي گفت: بااين‌حال رهبران حماس اين‌طور نيست که از ديپلماسي کناره گرفته باشند. توقف درگيري‌ها و آتش‌بس را استقبال مي‌کنند. حسن نيت خودشان را هم براي آزادي اسراي خارجي و تبادل اسراي صهيونيستي نشان دادند. دائم هم گفتند اما صهيونيست‌هاي خبيث ژست مذاکره مي‌گيرند اما سنگ‌اندازي مي‌کنند.

وي افزود: امروز کمکي که مردم دنيا به جريان مقاومت مي‌کنند همين اجتماعات ميليوني است که برپا مي‌شود. واقعاً آثار بسيار بالايي دارد. در خود آمريکا ببينيد چه جمعيت‌هايي بيرون مي‌آيد. در ايالت‌هاي مختلفش تگزاس را ديديد ايالت‌هاي مختلف را ديديد که چگونه جمعيت بيرون مي‌آيد؛ و آقا هم به طنز به بسيج انگليس اشاره کردند. معلوم مي‌شود در همه ايالت‌ها و همه کشورهاي خارجي اين بسيج تشکيل‌شده. ظاهراً خودشان مديريت مي‌کنند و خودشان تجمع جمع مي‌کنند. حالا بچه‌ها بايد بروند آنجا دفتر بزنند و ثبت‌نام کنند، اين‌ها لااقل بدون پرونده نباشند:

امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: جمعيتي که امروز ضد استکبار و ضد صهيونيست‌ها است بالا است. مردم دنيا کاملاً متوجه دروغ‌هاي آمريکا و حقوق بشري که از آن دم مي‌زنند شده‌اند. يک نکته دلگرم‌کننده هم بگويم؛ ما از دستورات ديني اين را مي‌فهميم که هرچه سختي و فشار بالاتر برود فرج و گشايش حتمي و زودتر خواهد بود. فشاري که امروز فلسطين تحمل مي‌کند به‌زودي شهد پيروزي کامل را خواهند چشيد؛ ولو هم اکنون هم پيروز هستند.

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html